- Edición: 1
- Año de edición: {{getMes(14-1)}} de 2011
- No. de páginas: 139
- Formato: Impreso
- Idioma: Español
- ISBN Impreso: 9789587460360
Un acercamiento a la metacognición y la comprensión lectora en estudiantes universitarios de México y Colombia
View title and subtitle in English
Title in English: An approach to metacognition and reading comprehension in university students from Mexico and Colombia
Tabla de contenidoPresentaciónIntroducciónCapítulo 1Aspectos conceptuales y metodológicosCapítulo 2Resultados generalesCapítulo 3Resultados ColombiaCapítulo 4Resultados MéxicoCapítulo 5Consideraciones finalesReferencias Anexos
Description in English: This book includes the process of the research carried out and aims to circulate the results obtained among the academic and scientific community, reaching, in particular, psychology students, teachers, and researchers interested in the topic, as a didactic tool that allows referencing data, reviewing relevant literature, preparing scientific essays, awakening interest in formulating new projects, and, finally, generating critical and propositional debate around conceptual or procedural aspects related to this object of study and its approach.View description in English
Tabla de contenidoPresentaciónIntroducciónCapítulo 1Aspectos conceptuales y metodológicosCapítulo 2Resultados generalesCapítulo 3Resultados ColombiaCapítulo 4Resultados MéxicoCapítulo 5Consideraciones finalesReferencias Anexos
- OCDE (Área, Subárea y Disciplina) Ciencias sociales > Ciencias de la educación > Educación general (incluye capacitación, pedagogía)
- Colección y serie: Ciencias Sociales > Educación y pedagogía
- Categoría: Libro producto de investigación
- THEMA: Educación
- BISAC: EDUCACIÓN > General
- DEWEY:
- Edición: 1
- Año de edición: 2011
- ISBN impreso: 9789587460360
- DOI:
- No. de páginas: 139
- Medidas en cm (Alto, Ancho, Grosor): 24, 17, 0,6
- Idioma: Español